نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1405
-
الف
+

تماشای ادامه سریال های «خانه به دوش» و «دردسرهای عظیم» از آی فیلم2

ادامه سریال های «خانه به دوش» و «درد سرهای عظیم» را از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن شب های قدر، سریال های کمیدی «خانه به دوش» و «دردسرهای عظیم» که به مدت چند روز متوقف گردیده بود از فردا 26 حمل(فروردین) دوباره نشر می شوند.

 سریال «خانه به دوش» به نویسندگی و کارگردانی «رضا عطاران» محصول سال 1383 خورشیدی می باشد.

داستان این سریال درباره «ماشاالله» مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال می‌نماید، اما باز هم با شرایط بد اقتصادی روبروست.او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام بیات آشنا شده و به پیشنهاد او را برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند فامیلش را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد، اما ...

«حمید لولایی»، «مریم امیرجلالی»، «غلامحسین لطفی»، «علی صادقی»، «آناهیتا همتی»، «فلور نظری»، «بهنوش بختیاری» و... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال کمیدی نقش بازی کرده اند.

سریال «خانه به دوش» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

همچنین فصل اول سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی «برزو نیک نژاد» داستان جوانی به نام «لطیف» را به تصویر می کشد که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند و ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرها و جنجال های فراوان کرده و مسیر زندگی اش را دگرگون می‌کند و ...

«مهدی هاشمی»، «امیر غفارمنش»، «محمدجواد عزتی»، «الناز حبیبی»، «مهران رجبی»، «مریم سعادت»، «پرستو گلستانی»، زنده یاد «زهره فکورصبور»، «شهین تسلیمی»، «اشکان اشتیاق» و «صفا آقاجانی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

سریال دردسرهای عظیم هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر